Giresun'da 200 Öğrenciden Muhteşem Eser! Atatürk'ü "1938" Koreografisiyle Andılar

Giresun'da öğrenciler tarafından, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün ebediyete intikalinin 86'ncı yılı dolayısıyla "1938" koreografisi oluşturuldu

 Merkez Kanuni Ortaokulu Müdürü Mustafa Yücel ve öğretmenleri öncülüğünde 200 öğrenci, koreografiyi hazırlamak için bir hafta hazırlık yaptı.

Daha sonra öğrenciler okul bahçesinde "1938", sonsuzluk işareti ile Türk bayrağı oluşturdu.

Öğrenciler koreografi sırasında Atatürk'ün portresini de taşıdı.

GÜNCEL Haberleri

Meteoroloji uyarı yaptı : Yedi ilde yağış bekleniyor
Kemal Kılıçdaroğlu'ndan "Terörsüz Türkiye" sürecine destek açıklaması
Sinan Burhan'dan kabine değişikliği iddiası! En az 3 bakan değişecek
İstanbul Valiliği'nden 'Onur Yürüyüşü' kısıtlaması: 2 metro ve füniküler hattı kapatıldı
''30 yıl muhalefet lideri olacağıma...''