A Milli Takım'da ilk özür geldi! Merih Demiral: "Yaşattığımız hayal kırıklığı için...''
2026 FIFA Dünya Kupası'na erken veda eden A Milli Futbol Takımı'nın tecrübeli savunma oyuncusu Merih Demiral, gelen tüm eleştirileri haklı bulduklarını belirterek, ''Yaşattığımız hayal kırıklığı için tüm milletimizden içtenlikle özür diliyoruz.'' dedi.
2026 FIFA Dünya Kupası'nda gruptan çıkma şansını kaybeden ve turnuvaya erken veda eden A Milli Futbol Takımı'nda tecrübeli savunma oyuncusu Merih Demiral, sessizliğini bozdu. Başarılı stoper Merih Demiral, turnuvadaki başarısız tablonun ardından tüm sorumluluğu üstlenen bir veda mesajı paylaştı.
Turnuvaya büyük hayallerle geldiklerini ancak beklentilerin çok uzağında kaldıklarını itiraf eden Demiral, "Yaşattığımız hayal kırıklığı ve üzüntü için tüm milletimizden içtenlikle özür diliyoruz." dedi.
''7'den 70'e Hepinizi Üzdüğümüzün Farkındayız''
Tecrübeli oyuncu, Instagram hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
"Türk milletinin başımızın üstünde yeri var. Bizi alkışlamayı da, eleştirmeyi de en iyi milletimiz bilir. Milletimizin yaptığı her eleştiriyi saygıyla karşılıyor, haklı buluyoruz. Bu turnuvaya büyük hayallerle geldik ancak ne yazık ki hayallerimizin çok uzağında kaldık. Yaşattığımız hayal kırıklığı ve üzüntü için tüm milletimizden içtenlikle özür diliyoruz.
Sahada son düdüğe kadar, terimizin son damlasına kadar mücadele ettik. Ancak bunun yeterli olmadığını biliyor ve sorumluluğunu alıyoruz. 7'den 70'e hepinizi üzdüğümüzün, beklentilerinizi karşılayamadığımızın farkındayız. Ay-yıldızlı formaya layık olabilmek ve milletimizi yeniden gururlandırabilmek için her zaman daha çok çalışacağız."