Amasya'da kayısı ağacı çiçeklere büründü

Amasya'nın Suluova ilçesinde hava sıcaklıkların mevsim normallerinin üzerinde seyredince bazı ağaçlar çiçek açtı.

Sıcaklıkların mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi üzerine ağaçlar çiçek açtı.

Cumhuriyet Mahallesi'nde çiçek açan kayısı ağacının bulunduğu bahçenin sahibi 65 yaşındaki Hamza Can, AA muhabirine, bugüne kadar ağaçların bu kadar erken çiçek açtığını görmediğini söyledi.

Son yıllarda ilk kez aralık ayının bu kadar sıcak olduğunu dile getiren Can, "Kayısı ağacı yalancı bahara aldandı. Ayaz olmadığından dolayı ağaç çiçek açtı. Soğuklar biraz daha fazla olsa çiçek açmazdı. Herkes şaşırıyor bunu görünce. Aralık ayında çiçek açmaması gerekir, olumlu bir şey değil." ifadesini kullandı.

Muhabir: Murat Arslan-AA

YEREL Haberleri

Kocaeli'de deprem dönüşümü bekleyen mahalleler belli oldu
Miami'den Atakum'a Uzanan Fikir! Adel Hanoğlu'nun Etkinliği Büyük İlgi Gördü
AFAD açıkladı: Gaziantep'te 4.6 büyüklüğünde deprem!
Antalya Havalimanı'nda korku dolu anlar
AK Parti'de 4 İlde Görev Değişimi! Yeni İl Başkanları Kısa Sürede Göreve Başlayacak